Ambulance Medicoms

Poskytujeme komplexní ortopedickou péči, diagnostiku a léčbu onemocnění a úrazů pohybového aparátu- onemocnění kostí, kloubů, svalů a šlach, dále okrajově onemocnění páteře.

Smlouva se všemi pojišťovnami !!!

• využívání ultrazvuku k zpřesnění diagnostiky
  • k vyšetření je vhodné se objednat telefonicky, osobně nebo online
  • akutní stavy ošetřujeme přednostně po domluvě s lékařem

Pokud by jste se k plánovanému vyšetření nemohli z nějakého důvodu dostavit, sdělte nám to co nejdříve, přeobjednáme Vás na nejbližší vyhovující termín.

Adresa: Bezručova 5, Olomouc
Telefon: 585 227 668, 736 675 800
www: www.medicoms.cz – online objednání

Ordinační hodiny: Pondělí 8:00-11:30 13:00-17:00

Vzhledem k epidemii je ambulantní péče v amb.Medicoms omezena jen na akutní a pooperační stavy! Ambulance Elpis je dočasně zrušena zcela. Plánovaným ambulantním vyšetřením bude stanoven náhradní termín, vhodné je telefonicky se přeobjednat (tel.čísla viz kontakty). Operační termín dne 28.3. je zrušen, náhradní termín dne 19.4., ale ještě uvidíme, jak se bude situace vyvíjet, je možné, že bude třeba i tento termín přesunout na později. Ostatní termíny pro artroskopie v Medihope Prostějov: 16.května, 14.června, 13.září 2020. Termín operací v lokální anestézii a analgosedaci bude upřesněn.